söndag 1 juli 2007

Sahara och seriöst lite sömn....



Måste som börja med att beskriva tillståndet jag är i just nu...

° Drack öl igår" inte många men"
° Innan detta jobbade jag 13,5 H
° Kom ej isäng förän 04:00 imorse och steg sen upp halv 10 för att åka jobba igen.

Mina krafter varade i ungefär 40 min efter jag kom till jobbet, nu är klockan MÅNGA timmar senare, mina ögon är stora som russin och fungerar ungefär lika bra att titta med.
Men är stolt efter helgen insats i alla fall, skitsnygga bilder från Sahara hotnights, som rockade skiten ur torget, tyckte då jag i alla fall!

Imorgon sovmorgon.... svårt att beskriva glädjen min kropp känner över detta.. lär nog siova till kl 14:00 i alla fall, sen ladda med kaffe och köra igång igen.

Nu är festivalen över för denna gång, har faktisk varit långt över förväntan, massa trevligt folk, massa roliga jobb, en massa öl och noll sömn!
För första gången någonsin, ser jag faktisk fram emot nästa år, men men vem vet vart man är då egentligen!, kanske inte ens är i landet då.. hmm!
Börjar fundera lite smått på hösten... var fan ska man egentligen ta vägen, vad ska man göra? Vill mer än någonsin hitta roligt fotojobb... hmm, tåls att tänkas på...

JAJA! nu jobba klart, mycke mer kaffe behövs för att detta ska vara möjligt så ska gå skaffa detta:P

ChingPLING!

PS! OBS! gäller bilderna som visas i denna blogg! copyright Mikael Andersson

Inga kommentarer:

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se