onsdag 4 juli 2007

Pengar sökes...


Närmare bestämt 22.880,00 kr
Suck*
Har hitta mitt mål med denna sommar, det är ej kvinnor, det är ej öl, det är ej sol, det är detta!

Men vet som ej hur jag ska gå tillväga för att få detta mästervek i min ögo, sälja mig själv på gatan, råna en bank, gifta mig med rik tant för att sedan ha ihjäl henne och ta alla hennes pengar..

Eller kanske nån av er där ute som läser detta vill starta en "hjälpa micke få sin drömmar uppfyllda-fond" är duktig på att klippa gräs och måla hus kan jag också, skulle står er i skuld o en miljon år:P
Jaja vi märker, se hur mycke pengar jag kan få ihop på en sommar, och hur mycke jag kan få för min gamla dator.

Men ni har ju mitt nummer om ni har någon idee hur jag borde lösa detta!

Ciao, bella!

Inga kommentarer:

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se