fredag 20 juli 2007

Trästocksgammal?

Har man gått och blivit en stofil?
26 år, är det åldern för stofil?
När man själv var "liten" var ju ändå 26 än ganska hög ålder...:P

Börja som undra om det igår när jag var och fotograferade på trästocks, skratt* för man känner sig ju inte äldre... lr ja lite grann kanske, men alla andra känns 20 år ungre än mig när man är där:P
Jaja kanske ett sunt tecken...eeeh, ja! på nåt sätt:P
Mötte storasyster var nästan hon som fick in mig på tanken, för hon sa att hon kände sig som värsta tanten när hon stod och förundrades över alla dom små barnens roliga utstyrslar, skratt* ja inte lätt när man upptäcker att åren skjutit iväg med racerfart:P

Annars vet jag inte, tror jag är less på Skellefteå, lr bara vissa saker i med skellefteå, less på tappa kontakten med folk, börjar göra det i ganska rasande tempo nu för tiden:P
Känns surt, men men inte mycke göra åt känner jag nu, är bara less.
Jaja! men men! löser sig säkert.. hoppas jag...

Lägger in lite gammal minnen från min och Patriks Asientripp, nu när man är gammal och sentimental, over the hill, en fot i graven*Skratt* nä men resa, Det ska jag i alla fall göra snart, skiter vad det kostar!


Hej hopp gummisnopp...

Inga kommentarer:

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se