tisdag 3 juli 2007

Bonnbränna!

Seriöst ont på mina axlar! var ute i Bure idag och trampade i mina barndoms stigar... Var nice, fiskade i Bure-älven, fick hela 3 aborrar, men är lite lur på att det samma aborre som offrade sig varje gång för jag såg aldrig 2 fiskar samtidigt:P
Han kanske var hunrig... eller hade dödslängtan.... jaa man kan klura länge på det innan man får svaret:P
Hur som helst under dom timmarna jag funderarde på denna stackars lilla aborre och han våghalsiga betende så såg herr solen till att grilla mig go och röd, men men, bättre röd än död i alla fall:P

Nu på jobbet igen:D sen ledig nån dag, hoppas jag i alla fall, sola lite! träffa lite trevligt folk, börjar vara inne på att vattenpipa och öl på torsdag is the bomb... Har som börjat intala mig själv i det... att man behöver ju faktiskt vätska om man ska orka röra på sig... och då borde ju öl vara lika bra som nåt annat...

Nej nog skrivit! hare gött alla!

Inga kommentarer:

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se