söndag 15 juli 2007

Talibaner+öl = SKOJ!


Shit vilken helg! Drack lite öl och pratade i vattenpipan i fredags, jäkligt seg igår morse, men lyckas skräpa mig efter en dag i solen, lite surt att jag mer byggde på min bonnnbränna än att jag blev av med den, men men smällar man får ta:P

Grillat igår, höll på sprika! trodde ej jag skulle kunna fest efter den stabila magproppen jag skaffat mig, men efter några öl och ganska många stabila groggar så sa mickes kropp annat:D

Så ut på Johnny Cash kväll på kåffeIN, till och med Göran var i högvarv, alla flickor föll för hans bolidencharm! Kom som fram till det att måste vara nåt speciellt med killar från boliden, för hans roliga kompis Peter, som också var från Boliden, hade också den otroliga sociala förmåga, var bara att hänga på boliden-tåget och försöka lägga in några roliga ord där det passade.

Men kvällen tog ej slut vi detta, ut på Ballen " bra smeknamn på populärt uteställe förresten!" Träffa massa roligt folk ute på dansgolvet! dansa rumpan av mig, Taliban-fredrik var en stor hitt bland dom unga flickorna:P
Träffa dom jag ville träffa också;)

Hamna på mc-donnalds, alltid lika skoj mitt i natten... NOT! folk är så kloka med en massa alkohol i kroppen och tomma magar!
Killar i 27 års ålder står och slår varandra i huvudet i stället för att låta bli och trängas, suck* jaja ska ej uttala mig egentligen, ni som känner mig vet ju alla om mina berättelser:P

Nej nu ska jag hem! sova! och sen upp och jobba igen:D

Hare fint alla....

Inga kommentarer:

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se