måndag 20 augusti 2007

Äsch bilden har inget med inlägget att göra men:P


Jassi!

STRESSEN BÖRJAR KÄNNAS!!!!


Men fick hjälp av Johan idag att få ut det mesta om var ivägen, så nu är det bara nerförs tills jag åker... eller så inte, Min lägenhet innehåller en säng, smuts, och en massa flyttkartonger, shit flytta är jobbigt!

Jaja en massa man behöver få gjort innan man åker också, för varje sak man kryssar av listan att göra, så dyker alltid en ny pryl upp!
Så det ska vara gissar jag väl... massa folk jag vill träffa, kommer nog hinna med alla, börjar bli budget-hejdås till höger och vänster!

OCH OVÄNTAT! min dator är fortfarande i KINA! jävla kina! jävla apple!!! bästa att den här datorn är värt det, men det lär den vara:P
jaja inte tid att sita hära hare gött alla!

Inga kommentarer:

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se