måndag 6 augusti 2007

Skola, dator och annat...

Jopp, som måga redna påpekat så borde jag uppdatera min blogg nu när jag faktisk har nåt rikigt skoj att berätta, Biskops-Arnö ringde mig för ungefär en vecka sen, och meddelade ut ur det blå att jag kommit in på bildjournalistik 100 poäng!
Ni kan ju gissa min reaktion!
Den innehöll=

* förlorad talmåga!
* dreggel!
* spasmer i alla muskler!
* och allmän glädje åt alla håll!

Så i korta drag såg jag ganska mongo ut i en och en halv dag:P

Så nu när den värsta fnatten lagts sig så har jag börjat ordna saker inför min kommande flytt.

Betsällde min dator från apple idag, tur att jag gjorde det i TID för dom verkar vara helt stört långsamma!
Först ska jag få ett papper om avbetalningen.
När jag skrivit på det och skickat det så tar det 7-10 dagar att bygga dator!
NÄR DATOR ÄR KLAR EFTER 7-10 DAGAR! SÅ DATOR 7-10 DAGAR TILL INNAN JAG FÅR DEN! FÖR DEN BYGGS I KINA!
Ja jag var tvungen att skriva med stora bokstäver blev lite uppjagad över lögnerna på deras hemsida:P

självklart är det den varmaste dagen på hela sommaren och jag jobbar till klockaan 17!!!
Kommer skjuta ner solen om det inte är bra väder imorgon!

Peace out allihopa!

Inga kommentarer:

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se