lördag 1 september 2007

Första veckan...

Ja nu är snart första veckan över! Många nya intryck, många nya människor, men det har varit skoj:D
Tillslut fick jag ju rent utav min dator också!, et tg ju bara EN MILJON ÅR! plus at mongorna på UPS skickade den till fel ställe!
Bad dom enkelt och snällt att hålla min dator i Bromma, så här långt är det ju inte så mycke krångel... det kan vi väl hålla med om?
Men jadu så här enkelt är ju det ju inte i UPS konstiga värld!
NÄ!
För det dom då gör när jag ber om denna enkla sak, det är! hör och häpna! DOM FUCKA UPP DET!
TVÅ timmar innan jag hämtar den så skickar dom den till SKELLLEFTEÅ!, hur, var varför!
Suck ja så det var ju inte mycke att göra åt det:P
Men nu är den här:D
Blank och fin!

Nej ni, är lite väl trött för att fortsätta, men nu vet ni ju att jag lever;)

Hare fint alla!

2 kommentarer:

Linda sa...

Skönt att höra att du lever iaf! ;)
Kram

Kicki sa...

så med andra ord finns det fler än kineserna att skylla för detta strul med datorn. Jaa, ingen sorts folk är väl ofelbara, inte ens vi svenskar... hihi. Lev väl och skri ofta så vi vet att du lever där nere! :) Kram

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se