onsdag 4 februari 2009

this is my hometown...


Äntligen framme till det nya livet på sveriges framsida, flyttat in hos min vän Ronnie, men fick vänta tills idag för i söndag när jag kom fram till Malmö låg magsjukans förbannelse över hans hem och vågade inte chansa med tanke på skulle börja min praktik.

Sydsvenskan är skitgött!
Framtidsanda och positivitet är det som möter mig, tror det här kommer blir hur bra som helst, imorgon modeshow i Köpenhamn!

Detta är Ebba förresten... att så mycke energi ryms i en sån liten kropp är bortom mitt förstånd, men vi klicka direkt, fick grand tour av henne efter att ha vistats mindre än 10 minuter innan för dörren, aja gonatt alla uppdatering följer.

1 kommentar:

Linnea S. Arbab sa...

Ebba verkar cool, du får inte glömma vem som verkligen är den bäästa rumskompisen i väärlden!!! trallalaa!

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se