torsdag 5 februari 2009

Ronnie och resor i Köpenhamn...


Ronnie gillar att måla, han är duktigt på det kan man säga.... nu är Ebba hos sin mamma och en viss tomhet har lagt sen över vårt hem.

Idag har jag varit i Köpenhamn och fotograferat modeshower till höger och vänster, efter mycket flängande fram och åter mycke betänketid har jag kommit fram till följande, modevisningar liknar raketuppskjutningar på många sätt... mycket väntan, mycket förberendelser, och när det väl är dax är det över på 5 sekunder.

Förlåt Linnea, men ronnie är också en jättebra rumskompis, lr du är nog den bästa rumskompisen, men ronnie är en jäkligt bra lägenhetsdelare...

2 kommentarer:

Linnea S. Arbab sa...

Darling! Bara du är lycklig så.. jag vill komma och hälsa på snart tror jag.

ochjagba sa...

men hallå. du tar ju faktiskt väldigt fina foton.
först tyckte jag inte det. men nu inser jag att du är ju duktig. jätteduktig.

guldstjärna!

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se