söndag 6 april 2008

Ont i kroppen!


Igår var det hurtigaste dagen på länge! Sprang, badmintona och satt 40 minuter i bastun, men känns nästan skadligt att hålla på så, vakna fyra gånge rinatt och var helt förvirrad av vätskebrist. Drömde att en jättespindel avföll mig, var fan inte att leka med...

Och idag har jag gått runt med seriös träningsvärk och druckit vatten i seriösa kvantiteter!
kroppen skicker efter vila o vill inte alls vara med..

Jaja får väl lägga mig på sängen ett tag sen, måste skicka lite jobbansökninngar bara, MÅSTE ha ett jobb!!
hittade den här bilden i en av mina många onödiga mappar och kom då på att jag inte skickat bilder till nån alls som jag ivat skicka till.
08-stockholm
AK och Hedman
Boxningklubben
iih, ja listan blir bara längre och längre!

Inga kommentarer:

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se