tisdag 1 april 2008

Bildspelsångest....


Satte mig ner för att kolla vad för bilder jag borde ha med på vår klass bildspelskväll på tisdag,och fick direkt prestationsångest bortom allt..
Alla jobb känns halvfärdiga och förvirrar mig mest bara, mmh!
Känner mig som katten på bilden!!!

Annars helt klockren dag! solen var på besök ovanför ön och klassen var "ledig"
Så satt i ungefär 4 timmar mot väggen och sög åt mig all som jag hann med...
Förstår inte vad det är med det är nåt med solens värme och kombination med folk som röker som får mig på så piggt humör, väcker som något uråldrigt minne i mig från när jag var 4-5 år och man åkte för att bada.

Julia dissa min skrivförmåga fett, så är väl tvungen att lära mig skriva svenskt framöver!

Inga kommentarer:

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se