onsdag 24 oktober 2007

Sjömän, nordsjön, ensam på skolan...


Ja nu var man tillbaka igen!
Varit ute på mitt fotoprojekt i en vecka nu, följde en fiskebåt ut på nordsjön - MYCKET SPÄNNANDE, lr nä, lite spännande, men en mycket roligt upplevelse!
Stora vågor, mycket fisk, mycke lukt av fisk och stora vågor!
MÅNGA bilder! så har mycket att gå genom, men det är bra för har ingen att umgås med just nu=/ skola är helt tom för alla är ute på sina projekt, så i brist på annat så rymmer jag också snart!

På tal om nåt helt annat så drömmer jag mycket spnande saker nu för tiden, tror mig kropp försöker säga nåt åt mig, måste nog fråga mina medcingrannar vad det skulle kunna vara:P

Nä nu drar jag på lunch!
Lämnar er på en bild på min myket underhållande klass... sakna dom lite.... vissa mer n andra kanske...

Inga kommentarer:

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se