onsdag 3 oktober 2007

Många uppgifter-lite pengar


Ja var väl dax att skriva nåt igen:)

Mycket som händer i skolan just nu, har 3 uppgifter samtidigt på gång!
Först en porträttuppgift med vacker ljussättning, inga problem med denna, klart utan problem, blev rikigt nice, lite dystert och så!

Sen blir det däremot lite mer stress!!!

Första ska jag foto ett yrkesporträtt innan nästa tisdag, det är lite småstressigt,för vill ju hitta nåt intressant att fotografera,vill ju inte liksom bara nöja mig med en bajsplockare eller nåt sånt:P
Men men kommer nog blir nåt enkelt för jag orkar inte hitta nåt bättre pga stressen för den större uppgiften, 2-3 veckor foto någonstans i Sverige på temat familj, hmmm svår nöt!
Särskitl när jag måste lämna in min projektbeskrivning innan fredag nästa vecka!!! IIIIIH, småjobbigt när man inte rikigt vet vad man vill göra för nåt!!!


Jaja nu lunch sen jobba hårt!!!

Hare fint alla!

1 kommentar:

Kicki sa...

hihi, bajsplockare? Är det en utbredd sysselsättning där du bor nu för tiden? ;)

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se