måndag 4 juni 2007

Dålig på att uppdatera...


Skäms lite har ju inte uppdaterat bloggen skitlänge!, så självklart har ju hänt på denna tid, så får se om jag kommer ihåg allt:P
Jaja ska försöka sammanfatta utan tråka ihjäl med tolv mil text!

Varit nere i södra sverige hälsa på gamla vänner, träffa några nya trevliga personer, gått upp flera kilo pga att jag levt på kebab och öl, måste börja röra på mig!
Sånt man ofta säger men sällan gör nånting åt;)

Håller på gå av pga nervös väntan på svar från skolan, låg och tänkte på det igår, vad gör jag om jag inte kommer in i år heller, vad ska man göra då. ska man ge upp skiten åka till island och slakta får! inte min idee men den låter bra, så jag har snott den;P

Var ute och festa i lördags, skulle egentligen bara ta nån öl och ta det lugnt men spårade lite på slutet av kvällen, vaknade med katt på ansiktet som ville kväva mig med sin håriga mage!

Är less på min innebonde katter nu! "Är jag jävligt snee på dom för deras protestbajs på min säng* här är man snäll o ger dom mat, husrum, coh sällskap och vad gör kräcken, bajsa på MIN säng! vad är det för stil? jag bara undra!
Byggt berlinmuren runt mig säng för förhindra kommande olyckor, strikt kattfri zon, vilket nu dom små bajskorvarna också förstått:P

Nä nog illa pratat om dom, dom är fina, bara lite koko!

Nu är solen här också! mycket skönt! var ute hela gårdagen kände mig helt mör i kroppen, så skönt att den är här!!!
Wiee, när nu ska jag jobba!

Bild på Malin får sammanfatta min resa:)

Inga kommentarer:

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se