måndag 7 maj 2007

Tappat rösten...


Ja som rubriken säger.. lite surt, men ändå skönt, fick gå hem från jobbet idag för tillslut var det bara pipljud som Micke kunde få fram till sina kunder, inte så lämpligt nät man ska ska vara hjälpsam. "hej mitt namn är Micke, vad kan jag hjälpa till med blev istället" He.., m...tt namn ..r ..icke, *pip* pip* ja så var som inte så mycket mer att göra än att gå hem:P

Men mycke aktiv helg trots min förkylning.
Var på jobbfest i lördags, var inte så jätteskoj men drack några öl, snacka MYCKE skit och bowlade lite, helt okay stora delar av kvällen, men slutade i spya, huvudvärk, möte med folk jag inte ville möta, och bitter hemgång halv 1 med extra dos förkylning kroppen:P
Skratt* vissa kvällar är bara inte gjorda för att ha skoj!


Sen på söndag fotade jag en massa, fotade en Mormor och en massa ormar, ja inte på samma gång" hade varit skoj men" men det var på olika platser.
Ormar för en film om nån psykomördare som min syster är och jobbar på och en mormor som var Sandras, som jag fotade till skolan.

ÅHH spännande! bara 10 dagar kvar till jag ska till skolan!
Ska fan ta mig in i år:P

Skratt* Ronnie är rolig, står på jobbet och pillar med bilder, han vet att jag har tappat rösten, MEN pratar konstant med mig, jasi inte många sån han:P

Nej nu ska jag jobbar klart med bilderna på ormar och tanter sen åka i drick te och kurrera halsen, mmh ledig imorgon, sova sent:)

Nej hare så fint så länge, pjing pling.

Jo förresten! bilden är från Jockes "manliga dag" han har en gång per år, tvätta bil och byta däck, man han klarade det ganska bra ändå;P

Inga kommentarer:

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se