fredag 6 april 2007



Man kan ju undra....

Varför just nu skaffa blogg, när jag är som mest stressad och har en miljon saker som jag ska göra klar innan tisdag!

Men gjort är gjort.

Har fotograferat sista bilden till mina ansökan idag, känns skönt, nu ska jag bara skriva ett brev som minst ska var ett A4 som ska förklara varför jag borde få gå på en av Sverige mest intressanta fotoskolor.

Kommer nog bli bra.

Inte pepp inför morgondagen, ska med smått tråkig/alko/gammal/ ja tråkig gubbe upp till Malå och göra repotage om påskfirande, yay! 3 timmar bil med största solstrålen på jorden, jaja djupa andetag Micke!

Lördag imorgon i alla fall! Fest hos syster Yster hoppas jag, roligt att hon är hemma ett tag, men hon verkar stressad som vanligt..


Ja ni fattar hur virrigt det är i mickes hjärna, jaja. nu ska jag jobba klart och börja ladda upp för imorgon, PEACE!!!!

1 kommentar:

Kicki sa...

hihi...tänk att det blev TP istället för fest micke...men det blev kul ändå =) /Kicki

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se