fredag 23 maj 2008

22.30 väver "drömmar"






Ja här sitter man igen en fredagkväll i datasalen, försöker förstå mig på hur jag ska kunna göra min hemsida snygg i Dreamweaver, ett jäkla meck det där!

Skolan är tom nu... alla folkaelever har åkt hem, känns lite märkligt att gå runt där det bruka vara så mycke aktivitet och nu är så tyst och stilla...

Nä ska återgå till detta jävla pussel av koder, peace!

JO!!! som vissa skarpsynta kanske märkt, så har jag mina gamla glasögon på sista bilden, detta pga av olycka i mycket spännande badmintonmatch mot Maggie..

2 kommentarer:

Kicki sa...

Vilken himla tur att du hade sparat dom! ;) Kan vara bra att ha fick just en innebörd! :)

bodja sa...

den ser ut att bli jävligt snygg iaf

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se