måndag 28 januari 2008

Kräkis!


.....Man kan ju önska man vore lika glad som olivia i bilden!

Senast jag var magsjuk så var jag cirka 7-8 år. Okay jag har väl kräktes en hel del efter det, men det har ju på ett helt anat sätt varit självförvållat, oh går ju över så fort man kräckts.
Så hur som helst vaknade kl 10 imorse, tokigt trött, kände mig illamående och bakis...
Tanken gör entree i mitt huvud att jag kanske blivit sjuk, men men den tanken gör jag mig av med fort...
Ut på gården i chinatown bär mina mina ben, jag tar ett djup andetag och sen vänder det... upp kommer det lilla jag har kvar i magen och dagens tema är satt.

Skiter i lunchen, sitter och dricker mjölk, får för mig att jag är nog pigg för att hämta Petter och Jesper, noot a good move!

jaja ska dra ihop säcke, år på lektion, får arga blickar av min lärare som verka tror jag gör detta med flit, får några stränga ord, går oh lägger mig, där försvann den dagen!
Imorgon måste jag hitta en artist!
Hoppa jag ka äta imorgon utan att det kommer upp igen...

Inga kommentarer:

Besökare idag

Besökare idag:

Antal besökare

Totalt antal besök:
Bloggtoppen.se